tisdag 6 mars 2012

Jävla magsjuka

Här är det direkt inga glada miner, drabbades i går kväll av magsjuka. Det var tacken för att jag är en duktig studerande som vill tjäna pengar som aktiv vikarie och så gick det magsjuka på jobbet i helgen, brukar klara mej men inte den här gången. Mår nu redan lite bättre och har orkat besöka butiken för att inhandla jaffa och blåbärssoppa, såg säkert ut som sju svåra år, men vad gör man då man bor ensam och frisk luft gjorde mej lite piggare. Varför just jaffa och blåbärssoppa is the shit (haha) vet jag inte, men det fick jag alltid när jag var liten och spydde iaf. Jaffan är väl bra för sockret och blåbärssoppan mild eller nåt liknande. Eftersom jag alltid lyckas bli sjuk på lov, helger eller just som nu när skolveckan är obligatorisk så är jag såklart jäkla pissed off. Skulle nog ha bättre saker att göra än att springa på vessan stup i kvarten och känna mej som om någon brottas i min mage (någon baby bor där inte). Fast som sagt så hoppas jag att det värsta är över nu och jag ber till Gud att jag kan gå till skolan igen i morgon då vi har grupparbete (i dag missade jag bara föreläsningar, tur det). Fast optimist måste man ju vara och jag får ju skoluppgifter gjorda på den här dagen iaf och har gått ner 1,5 kg sedan i går. Dagens låt passar dagens fiilis, tycker man måste kunna skratta åt sig själv även i negativa stunder. Ha en bra dag och hoppas ni inte känner er illamående nu, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar