måndag 16 september 2013

Dagens

I dag känns det att det är måndag, typiskt slö och kan-inte-komma-i gång måndag. Som tur slutade skolan ganska tidigt, men så kom jag hem, lagade mat och så blev jag fast surfandes runt på bloggar osv. och så plötsligt är klockan typ 19. Nu var planen att ordna det sista inför morgondagens presentation och se lite igenom de andras rapporter. Då jag upptäcker att de andra fyra grupperna har skrivit minst 10 sidor text var. Kommer ju att ta så mycket längre än vad jag tänkte, ändå mycket text, men för lite för att bara ögna igenom för att få ihop någon sorts helhet. Så det är ju det som helt klart tar mesta min tid just nu, skolan. Här hemma ser det verkligen ut som ett kaos då förra veckans alla kvällar tillbringades läsandes i böcker och på datorn med att skriva uppgifter. Fast efter i morgon borde det vara aningen lugnare resten av veckan så då ska jag väl hinna reda upp lite annat också. Annars så har jag nog drabbats av lite höstdepp, ingen ork med annat än det som absolut måste göras, fast det är väl snart övergående. Hade ju t.ex. tänkt skaffa gymkort redan i augusti, men än har det inte blivit av. Orsaken till det är nog kanske lite som bilden här under säger, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar