fredag 13 september 2013

Ibland går det undan

I dag har varit självstudiedag, den sista på en tid framåt. Så har verkligen försökt att få gjort en del skolarbete och i dag var tydligen självdisciplinen så bra att just fick en uppgift klar. Nu har jag bara att planera en presentation till nästa vecka och sen tar jag helg. Skönt att ha hittat motivationen och slippa dåligt samvete hela helgen över sådant som är ogjort. Fast det vet jag inte om alls hade förstått uppgiften rätt, antar att inte, men så kan det vara, ibland är instruktionerna så flummiga att man bara får hoppas på det bästa. Helgens planer är att i kväll besöka familjen samt fammo och faffa, i morgon blir det att måla lite och på kvällen har Ina homecoming party med tema prom (ni vet såndärn studentfest i USA). Så då blir det klänning och klackar, men min date kommer inte att kunna följa med tyvärr, jobb som vanligt. Ina träffade jag nog redan på forneldarna och kändes ändå nästan inte alls att hon varit borta ett helt år, sjukt snabbt gick det. Men nu ska jag fortsätta med skolarbetet lite till, sen blir det matlagning och städning så att faktiskt bara kan vara i morgon utan stress. Här är lite bilder från förra helgen då vi var ut på sjön till en kompis stuga övernatt, härligt lugnt var det där ute. Trevlig fredag till dej :)!







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar