onsdag 25 september 2013

Förvirrat

Vaknar upp den här morgonen som många andra som vanligt allt för sent, prioriterar tom. sömn mera än att sminka mej nu för tiden. Så om någon undrar så är det därför jag går omkring och ser ut som typ en zombie hela tiden och därför dyker det så sällan upp bilder på mej själv på bloggen nu förtiden, haha. Är säkert att det blivit så mörkt tidigare som gör att jag redan nu kunde gå i ide. Men det är ju inte möjligt eftersom jag har studier och annat viktigt och mindre viktigt i livet att sköta om. Att jag hatar vintern är väl ingenting nytt, ni som läst bloggen längre vet att jag under vintern tyvärr spyr ut ganska mycket ilska just här för att jag inte alls gillar då det är kallt, blött och snöigt. Mår illa bara av tanken. Så i morse får jag då en helt oförväntad chock, plötsligt har det varit minusgrader, i september, seriöst? Nu väntar jag redan till våren. Önskar dej en bra dag :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar