fredag 6 september 2013

Vilodag

I dag har jag tack och lov haft självstudier. Har haft flunssa i snart 3 veckor som aldrig verkar ge med sig och till råga på det fick jag urinvägsinfektion, man tackar och tar emot bara. Ursäktar om är alldeles för ärlig, men uvi är ändå något som iaf dom flesta kvinnor har haft/kommer att ha någon gång under sitt liv. Som tur börjar antibiotikan hjälpa nu så känns inte längre som om pissblåsan ska sprängas varje gång man går på wc. Inget att skämta om, jag vet, men lite positivt måste man väl hitta fast det känns lite synkkä just nu. I dag hade jag en del att göra för skolans del, men orkade verkligen inte, så tog en dag av vila i stället. Skolarbetet hinner jag nog med ändå under helgen eller på måndagen då jag igen har självstudier. Ska bli så skönt med en lugn helg utan planer. Bara vara och äta gott har jag tänkt och såklart ingen alkohol. Ha en trevlig fredagskväll :)!

Just nu vill jag bara bli frisk, så alla sjukdomar kan ta och försvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar