fredag 20 december 2013

Louis Ghost



Sen jag första gången såg den här stolen har jag varit helt tagen av den, materiell kärlek existerar nog, jag lovar! Den kommer från det italienska märket Kartell som i övrigt representerar en väldigt modern stil. Gillar ju mera gammaldags stil själv, men i den här stolen tycker jag att det kommer fram också. Stolen finns i olika färger, men den genomskinliga är finast enligt mej. Kartell finns att köpa på bl.a. Stockmann och priset är ganska högt, men helt värt det säkert. I vårt hem sku stolen passa bäst som stol vid databordet, men då sku bordet också vara ett annat än nu, kan också tänka mej den som stol till matbordet. Att köpa 4 stolar sku ju kosta nästan 1000 €, men kanske en dag :)!


Bilderna lånade från google

2 kommentarer:

  1. Du vet Diane när man tar sin examen får man unna sig riktigt dyra saker ;) // Ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooh vilken bra ursäkt, kanske jag köper en i examensgåva åt mej själv då :D!

      Radera