lördag 21 december 2013

Rea

På många ställen är det rea också nu före nyåret. Hade tänkt att jag i början av januari sku ha satsat på att köpa lite nya kläder, men så märkte jag att H&M hade rea redan nu och då var det genast svårt att hålla fingarna i styr. Att kunna köpa på räkning är bra, men inte om man gör det hela tiden tror jag i alla fall. För då blir man kanske för van med att köpa för pengar man inte har just då, men har först sedan nästa månad. Det här kläderna klickade jag hem i alla fall och alla saker till nästan halva priset (!), bilderna är lånade från H&M. Hade velat ha tunikan i svart istället, men den sålde slut medan jag var där och surfade runt på annat, typiskt. Hoppas nu på att kläderna passar bara, ibland är det lite svårt med storlekar vid köp från nätet. Här kan du klicka för att komma direkt till H&M:s rea och så önskar jag dej en bra lördag :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar