fredag 26 augusti 2011

Bad, bad, very bad!

Nu är det inte bra, fuck. Inte ofta jag svär här men i dag känner jag mig rätt så misslyckad. Skrev tredje gången omtent i läkemedelsräkning och knappast klarar jag det, hade ingen jävla aning vad jag räknade. Har inte satsat på att räkna i sommar så kan skylla mig själv, vad tänkte jag liksom när jag anmälde mig till omtent direkt efter sommaren? Något smart som nu verkar dumt förmodligen. Saken är nu den att blir det underkänt igen så måste jag troligen gå om kursen, men positivt är ju då att jag kanske lär mig allt grundligt. Vart tog snälla och prydliga Diane med massa 10:or på betyget vägen? Jaajaa nog tjatat om det, för att bli lite gladare så tröstshoppade jag lite, faan håller på att bli shopaholic, nej nej. När skolan börjar ska jag hålla i pengarna igen och så blev det bara lite små grejjer; en tisha, längre kofta, en ring och en väska (som passar nice ihop med mitt nya armband). Och så en snabb update om pulsklockan, shit vad bra den är och ger motivation. Roligt att se hur träningen och konditionen går framåt, fast kanske stör min omgivning att den jämt och ständigt piper som en tamagochi när den vill att jag ska speeda på eller är för snabb. I kväll blir det grillning och lite alkohol,;fira ut Benny som nu ska flytta till Helsingfors och lite preparty inför i morgon då det är forneldarna.

Sockerberoende? (P.s köp ej, smakar typ sur marmelad och färgämnen)

Clutch and ring

1 kommentar:

  1. inte behöver du gå om kursen inte =) man får ta de om flera gånger.. Men man kan ju få "stöd" av läraren om man inte klarat det på 3:dje gången =)

    SvaraRadera