lördag 13 augusti 2011

Partaj!

Hello alla glada där ute, hoppas ni haft en fin dag hittills. Har äntligen nästan sluppit av med flunssan och i dag blir det fest, wihoo. Det är Becca som firar 21-år med kräftskiva och med tidigare erfarenhet så är hennes fester alltid helt galna och sjukt kul. När hon firade 18 år dansades det på bord, Janina testade att snusa och det var allmänt crazy. På Beccas 20-års fest var temat kent, drick direkt från bålskålen och kedjerök som en idiot. Nu ska jag dra i väg till butiken och hoppas på att inte alla kräftor är slut, då vet jag inte vad jag gör, damn. Sen blir det väl så småningom att börja fixa sig inför kvällen, till saken hör att jag och Jesse alltid kommer försent överallt, för att jag inte har något tidsbegrepp eller sminkningen skiter sig i sista minuten, haha. Är supertaggad inför i kväll, hoppas ni har det kul ni med, vad än ni gör :)

Min Jet Set gick sönder igen så köpte denna fina Tommy Hilfiger, my new baby

Shoes for today

Becca and her man Frej

Barndomsminnen, sprakande pulver

Pink punk


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar