tisdag 30 augusti 2011

Rise and shine

Godmorgon! Vet inte varför de mesta av mina rubriker blir på engelska. Tycker bara att inte är lika påhittigt på svenska även fast jag inte är så bra på engelska. Äh man ska fokusera på det man är bra på och det som är sämre kan man ju lära sig. Gårdagen gick till att storstäda (fortsätter idag) och att besöka Ikea med Jessica. Alltid när jag kommer dit så skulle jag bara vilja ändra allt i mitt hem, men det går ju inte riktigt då jag bor på hyra och finns inte pengar till precis allt man vill ha. Fast alla har ju inte skrik-orange väggar, så får känna mig lite originell (Obs! jag har INTE målat dem), haha. Nu ska jag snart bege mig ut på morgonlänk i staden och sedan blir det en sväng till skolan för lite handledning. See ya!

Frukost från min nya bricka
Hoppas den hålls i liv, har tyvärr en tendens att ta livet av mina blommor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar