måndag 29 augusti 2011

Kom in vardag

Börjar tydligen bli gammal för jag är fortfarande helt slut efter helgen. Fast kan inte hjälpa att det drar något otroligt i smilbanden då jag i dag äntligen får åka hem och välkomna vardagen. Efter att nu ha tillbringat nästan 4 månader på Kimitoön med endast korta besök hem till Åbo längtar jag nu otroligt efter att få komma hem till min lägenhet, mina saker, att äta och göra vad och som jag själv vill. Visst har sommaren varit bra, men har nog insett att fast jag och Jesse varit över 6 år tillsammans är vi tyvärr inte mogna för att bo tillsammans riktigt än, eller jag är inte mogen. Och att vardagen med skolan kommer tillbaka känns just nu så skönt. Tar nu emot hösten och ska satsa 110% på skolan och livet, helhjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar