lördag 6 augusti 2011

sabato

I dag har jag varit på jobb, surprice. Tänkte lägga upp lite bilder från mini-cruisen som Janina och jag gjorde på torsdagen, var jättekul. Men vi fuckade ur och åt lite för mycket, både frukost-buffé och buffé som middag, har aldrig varit så mätt. Vi hamnade typ i matkoma och bara skrattade och skrattade över hur mätta vi var och så åt vi lite till. De andra måste trott vi inte var riktigt normala, haha. Konstigt annars hur snabbt man vänjer sig vid en ny livsstil, har haft tre vilodagar på rad nu dvs. ingen träning, dock promenader och jobb, och känner mig helt förslöad. Man blir ju typ insane om man inte får röra på sig och får frisk luft. Har sen januari haft min fight against the fat och försökt träna mer och leva hälsosammare och har allt som allt tappat ca 8,5 kg, men efter den här veckan vågar jag nog inte väga mig på en tid. I morgon ska jag ta mig i kragen och släpa mig ut på långlänk igen. And last some music for today:

Klockan 10



Janina köpte nya mockasiner ;)
Mina nya skatter; Chanel och YSL
Champagne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar