tisdag 7 augusti 2012

Favorit

Faan vad dagen gått snabbt hittills, som tur är jag ledig en till och sen har jag natt-tur så dagen före blir ju i princip ledig den med. Bra att börja inlägget med en svordom, haha. Men beskriver dagens känslor bra, blev väckt av Jesses ringande telefon två ggr före kl. 9 och så hade någon av katterna skitit på golvet, kul. Sedan dess har jag tillbringat dagen i banken för att fylla på mina miljonbesparingar lite, någon som trodde mej där? Och sen blev det länk med Jessica i hela 1 h 45 minuter, samt letande i Kimitos loppisar efter kläder till Inas going away party med 50-tals tema, men hittade inte ett skit, får söka vidare bara. Nu ska jag gå ut och klyva lite ved, d e nog inte bara lätt och roligt att ha hus, ett jäkla slaveri är det i bland. Här kommer tillsist en av mina favorit låtar, gammal är den, men kan lyssna på den på repeat hur länge som helst. Ha en fortsatt bra dag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar