onsdag 1 augusti 2012

Projekt

God morgon! Morgonen här har börjat bra, med två busiga kattungar och till tonerna av kent (och bara 20 dagar kvar till konserten!) I dag njuter jag av min sista lediga dag den här veckan, sen blir det fem dagar jobb igen. Planer för dagen är att snart sätta mej i bilen och styra  mot Ekenäs. Där har jag faktiskt för en gångs skull fått ihop att träffa alla vänner på samma dag. Ofta är det jobb eller andra planer som gör att inte hinner se alla på en gång. Först skall jag träffa Malin och hennes son, sen blir det besök hos guddottern Emelie och tillsist till Svartå till Mikaela och se på hennes nyrenoverade hem. Lovade ju visa er lite projekt som jag knåpat med förra veckan, men internet har inte varit på min sida de senaste dagarna så bilderna kommer först nu. Hoppas ni får en bra dag :)

Stolen som mommo hittade på loppis då jag sade att jag skulle vilja ha en stol till sovrummet, att förvara kläder och dynorna och filtarna på då vi inte har dem på sängen.


Schablonen är köpt från Sinooperi homestore i Skanssi

Använde färgen pärlgrå

Slutresultatet



Också den här fick lite vit färg på sig, men tog ingen bild efteråt.

1 kommentar:

  1. holy shit de är ju nästan som på strömsö , fiint ser de ut också :)

    SvaraRadera