måndag 27 augusti 2012

Vecka 35

Hejssan! Har ju varit lite tyst här igen, har inte riktigt haft tid bara. Har en rolig (och lite sorglig) helg bakom mej. På fredagen så blev det att fara en sväng till Åbo och plötsligt så har Dyddan bestämt att jag ska bli i Pargas och att vi ska dricka lite, så det var fredagens aktiviteter. På lördagen hanns inte mycket med än att sitta i bilen och sen förbereda sig för Inas going away party med 50-tals tema. Hade mommos kjol och bälte och resten av outfiten var väl inte helt rent 50's, men försökte iaf. Nu har alltså Ina åkt i väg mot USA där hon ska stanna i ett helt år. Kan inte fatta att det nu hänt påriktigt, fast jag vetat att hon ska åka ändå sen i våras nångång. Hon är en av mina bästa vänner och fast hon tillbringat mycket av sin tid på Åland så är det här ju lite längre bort, halva jordklotet typ. Vill ni följa Inas resa som au-pair i San Francisco så kan ni Klicka HÄR! Det blev ett ganska tårdrypande farväl, men så blir det då man har typ 2 promille i pannan och jag gråter annars också lätt. Jag önskar så innerligt att jag hade pengar att kunna åka dit och hälsa på, men USA får ligga ganska högt på listan över framtida resemål så länge. Och jaa, har ju inte berättat om kents konsert än, jag har bara ett ord och det är Awesome. I efterhand tänkte jag dock att konserten på Rockoff 2009 eller 2010 (bra minne där) lämnade en aningen högre JEE faktor, nu kan det mera beskrivas som ett Jee. Det betyder då inte att jag är missnöjd, kunde nästan alla låtar och om ett band lyckas med att få dej att bli så inne i musiken så du känner dej helt ensam bland med typ 2000 andra personer så då kan dom sin sak. Snart är det dax för mej att bege mej mot jobb, nattskift 2 av 4 väntar, sen blir det hela fyra dagar ledigt innan skolan börjar. Med andra ord så är hösten här, fast skönt så också :) 

   Lördagens mest spelade låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar