tisdag 22 januari 2013

Still here

Hej hej! Halvt ofrivilligt har min blogg igen gått och blivit lite halvdöd. Men då jag inte läser eller arbetar med examensarbetet så håller jag på och försöka motivera mej själv till att orka med skolan och göra såndärnt annat väldigt viktigt som att slötitta på tv, städa stup i kvarten och klappa katterna typ. Fast en point har det här inlägget förutom att visa min existens. Måste bara få säga hur mycket jag hatar vuxenlivet just nu. I går betalade jag räkningar för så där närmare 600€ och det var bilförsäkring, el och en jävla massa annat. Så nu skulle det hastiga tag få bli nästa veckas torsdag då det äntligen blir löning! Men snälla, förstå  mej inte fel nu, jag har själv valt att studera och leva på studiestöd och lån, men ibland hoppas jag bara att de här 1,5 åren som är kvar bara kan flyga iväg på typ 2 veckor så att jag kan skaffa mej ett riktigt jobb och äntligen börja dra in lite skapligt med cash! Hoppas ni får en bra kväll och har en lite fetare plånbok än jag, haha :)!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar