tisdag 5 mars 2013

Att vara nöjdare

Hej hej! Efter mitt semi negativa inlägg i går vill jag bara meddela att i dag har varit en bättre dag och just nu är jag faktiskt riktigt taggad på att gå hem och skriva på examensarbetet och vårdvetenskapen. Hoppas bara att det håller i sig längre än att jag bara hinner komma in genom dörren. Som väl någon sagt nångång; så också i de mörkaste stunder finns det ljus. Kommer säkert inte att ha tid att uppdatera så mycket framöver så vill förvarna er lite och ska snart skaffa en ny kamera så då blir det lite nya bilder också. En annan kiva nyhet är att det projekt jag tillhör i examensarbetet nästa vecka kommer att åka till Stockholm på studiebesök. Här behöver jag väl egentligen inte skriva att jag är himla förväntansfull inför det, har inte varit iland i Sverige sedan jag var typ 10-12 år så är nog på tiden. Hoppas er vecka har börjat bra :)

Bild lånad från google

2 kommentarer:

  1. vil du berätta åt mig o va du gjort för att du blivit taggad att skriva på den horror uppgiften :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa du, att deadlinen bara kommer närmare, men blev int så myki sen ändå då ja int riktigt förstod någo, håhå ;)

      Radera