tisdag 26 mars 2013

Tiden går

Här sitter jag och känner mej jäklit badass den här morgonen, händer ju inte för ofta, så det tål nämnas, haha. Åt glass och salta kex till frukost, men är väl tillåtet då det ändå är min födelsedag tyckte jag. Så i dag är jag då 22, ingen ålderskris har kommit ännu, men undrar nog vem som hoppade över 19, 20 och 21? Just nu känns det som att jag ju just fyllde 18 och snart sitter man där och har redan 30 ljus på tårtan. Men nu är det nog dags att söka mej i säng, har jobbat 2 morgonturer och 2 nätter på 4 dagar och sovit 4 h sedan söndag kväll så nu är det väl på tiden att sova lite mera. I morgon blir det ännu en kvällstur och sedan äntligen en hel dag ledigt. Hela påsken förutom måndagen kommer att tillbringas på jobb, men lite choklad ska jag väl ändå hinna trycka i mej. Fast sen när pengarna ramlar in på kontot så är det nog ingen som klagar över att ha för lite ledig tid. Det här inlägget blev nog inte världens bästa, men har inget annat super intressant att dela med mej just nu. Önskar er en bra dag :)!

Hej, hälsar en trött och oskarp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar