måndag 18 mars 2013

Ingen aning

God morgon! Försökte i går öva till dagens läkemedelsräknings tent, men slutade i att jag inte orkade efter två uppgifter och total oförståelse. Ett mirakel måste verkligen ske för att jag ska komma igenom den här tenten. Även om den är på nettin och ingen kan se om jag har boken med eller ej. Men det hjälper ju inte i slutändan om jag ändå inte klarar av att räkna uppgifterna i det riktiga arbetslivet. Just nu känner jag mej lika dum som en sten. Matematikhuvud har jag aldrig haft, trots att jag överlag klarat mej helt hyfsat i skolan. Nu gör det fan min tillvaro sur som citroner, klarar jag inte tenten nu så har jag bara ett försök kvar och sen vet jag inte vad som händer. Dessutom har den här pain in the ass influensan blivit värre igen under natten och dragit mej ner i ett svart hål av snuva och hosta. Har verkligen inte tid med detta just nu, i morgon borde jag gå på utvecklingssamtal och på onsdag har projektgruppen handledning som är obligatorisk. Blir jag inte frisk till det så får jag väl delta via skype eller nåt. Och jo, jag är medveten om att ingen aldrig har tid att vara sjuk och att det finns de som har det värre, så mitt gnäll är nu officiellt över. Trevlig måndag till er som är gladare än här :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar