torsdag 21 mars 2013

Lycka i en blå kass

Hej! Nån som klurade ut rubriken? Besökte just Ikea och nu känner jag mej glad, fast mitt bankkonto gråter nog som vanligt. För det gick ju som nästan alltid, att plötsligt behövde jag både det ena och det andra. Sku från början köpa 4 saker, en kruka, dörrmatta och två blommor till vardagsrummet. Men med i vagnen hamnade ju såklart lite andra saker, köpte tre blommor i stället för två, ett nytt mått, kakdekorations set, rosa kuddöverdrag och en innerdyna. Tror det var allt, men tvingade också mej själv att lägga tillbaka en del saker som bara råkade fastna i händerna. Alla vet säkert den känslan att ändå inse att du trots allt inte kan byta alla färger i huset på samma gång eller nåt liknande, att förlora mot förståndet kan vi väl kalla det. Tycker att det inte alls är lika roligt att blogga då jag inte har nån kamera att fota med, därför har det varit så få inlägg på sista tiden. Har fått en hel del saker på plats här och var i huset, men det får ni se sen då jag äntligen får en ny kamera skaffad. Har säkert fått nån form av vår sjuka för nu har det också börjat blandas in lite rosa i vårt vardagsrum. Har inte gjort några stora förändringar, bara bytt ljus och gardiner. I dag kom jag plötsligt också på att matcha blommorna, så fick bli två med rosa blommor och en vanlig grönväxt. Men nu ska jag börja fara i väg till brorsan och hans flickvän på middag, är sjukt hungrig så hoppas de är beredda med massa mat, haha! Här får ni några gamla bilder från förra våren, önskar er en bra kväll :)!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar