fredag 7 februari 2014

7.2

Är på för konstigt humör för att orka komma på en vettig rubrik. Dagen har gått i värsta humörsvängningar och det stavas väl pms, haha. Morgonen började med att jag först startade lite för sent i väg till sista praktikdagen, vilket ju såklart resulterade i brådska och att på motorvägen fick köra så hårt att jag kände mej lite rädd och såklart sniglade ju alla andra bilister fram extra sakta i dag, men hann i tid iaf och ingen polis stannade mej, så i huvudsak gick det ju bra tillslut. Nu borde lite skolarbete ännu göras för att inte ska vara tvungen att hålla på och skriva med det hela helgen. Tent har vi också direkt på måndag så den ska ju läsas till. Brukar nog sträva till att antingen alltid lördag eller söndag är ledig från skolarbete, helst sku ju båda dagarna vara lediga från allt med studier, men just nu är det inte möjligt. Fast allt sitter i inställningen, snart har jag min utbildning klar och då väntar hoppeligen lite mera fritid än just nu. I dag tog då barnrådgivningspraktiken slut och är helt nöjd över de fyra veckorna som gått. Barnrådgivning är nog troligen ingenting jag kommer att jobba med i framtiden, men det är ju bra att man får uppleva sina alternativ på riktigt och en massa har jag lärt mej. Unnade mej en liten present i dag då praktiken har gått bra, vad det blev syns på en av bilderna här nedanför. Önskar dej en skön fredag och helg, i fall jag inte hinner titta in under helgen :)!





Dagens inköp, nu fattas bara en chipsskål i samma färg.
Har glömt att visa den här, ett fynd från Asko för några veckor sedan,
kostade endast 10 € och originalpriset hade varit 41 €!
Tycker knapparna och tyget är så fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar