fredag 21 februari 2014

Några frågor

Fick en utmaning av Madicken , tackar för den och försöker svara så bra som möjligt på frågorna.

1. Fem plagg i din garderob du aldrig sku göra dej av med?
Jag är en anhängare av materiell kärlek, men kläder är något som jag ofta ger bort och återvinner då jag tröttnar på dem, men om vi säger så här;
 ★ Yllesockor stickade av mommo
 Bra jeans
  Jumppabyxor
  Sportbh
 Länktossor (räknar skor här för var så svårt att komma på fem)

2. Fem drömresemål?
 Thailand
 ★ USA
 ★ Mexico
 ★ Frankrike
 ★ Danmark

3. Fem yrken som du sku kunna jobba med? (inte din egen bransch!)
 Inredningsdesigner
 ★ Eget företag med egen butik som sku sälja inredning
 Fotograf
 ★ Fastighetsförmedlare
 ★ Bagare

4. Fem webbsidor du besöker varje dag/vecka?
 ★ Novia
 ★ Blogger
 ★ Facebook
 ★ Nordea
 ★ Hotmail

5. Fem saker du gör varje dag?
★ Borstar tänderna
Äter 
★ Matar kattorna
Använder klocka
Försöker tänka positivt

Kan själv av det här konstatera att jag tydligen är en ganska bekväm typ då det kommer till kläder, har passion för också annat än det yrke jag valt och vem vet, om jag någon dag tröttnar på hälso- och sjukvårdsbranschen så kanske det blir att studera till någon av yrkena ovan. Den sista var lite svår för ville inte bara skriva vardagliga så kallade lite tråkiga saker, men så här blev det. Skickar inte utmaningen vidare för att det får räcka med att jag svarat på den, haha. Önskar dej en bra fredagskväll :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar