fredag 26 november 2010

Fobin vid namn Diane

På vägen till skolan gick jag och funderade på allt som jag e rädd för och det e int så lite saker det. Därför ska jag nu förgylla er fredag med att berätta om några av mina fobier och hoppas att ni efter det kan känna er en smula klokare och inte så knäppa som jag. Och mest hoppas jag ju på att ni får er ett gott skratt. Eftersom jag i dag konstaterat att jag nog int alls är så normal som jag trott.
Jag e rädd för (att)
-dö
-få cancer
-bli jättefet
-bli förlamad
-krocka eller köra ut med bil
-åka tåg och buss
-flyga
-att bli överkörd
-få matförgiftning
-se någon spy
-blod (ibland)
-höga höjder
-ormar
-mörker m.m
Det får räcka för nu känner jag mej så jätterädd! Have a happy weekend everyone :)!

1 kommentar:

  1. jag tror de där e helt normalt för jag är rädd för alla dom där sakerna också :) du e nog helt diane-normal :)

    SvaraRadera