onsdag 3 november 2010

Inte för att sprida negativitet, men ibland undrar man...

I dag e det nog ingen glad dag. För jag hatar höst ibland, speciellt då det bara regnar, regnar och regnar lite till. Men man kan ju se det från den ljusa sidan, att i morgon kanske det är bättre väder igen :) I dag har jag övervägt att sluta använda Facebook, eftersom det bara för det mesta gör mig irritared att gå in där. Är människors uppgift att spy ut sin ilska över alla andra, jaa vi bor ju i ett fritt land och det är upp till var och en vad man skriver såklart. Men det skadar väl inte att vara lite glad ibland eller? :) Och vi lever väl inte längre på 1800-talet då kvinnans ända uppgft var att stanna hemma och föda barn. Jaa, jag tycker om barn och vill ha barn när den tiden kommer, men jag ska INTE mainostaa det på Facebook. Blev nån arg så varsågod och skäll men det här är min åsikt! Have a good day :)!

1 kommentar:

  1. Ojj du e nog så härlig du :) Nu ska ja stanna hemma o klämma ut några ungar . NOT !!

    SvaraRadera