söndag 7 november 2010

Kent - Krossa allt

I dag e det söndag och jag har ingen krapula, jess ;) För jag jobba natt, men desto mera fest blir det i nästa helg då jag har housewarming och fira pojkväns födelsedag :) I moron har jag ledigt, men ska till skolan på acklimatiseringssamtal? Joo jag vet int riktigt varför man ska använda så fina ord ibland, men det e i alla fall någo samtal alla ska ha på våren av första året. Vilket jätteintressant inlägg det här blev då, kanske för att jag sovit bara 5 h? men i min värld är det ju annars händelserikt hela tiden, så ni får se fram emot en bättre update i veckan?!. Nu ska ja bara lyssna på Kent och tänka på alla som ligger hemma med huvuvärk och spyr, för då e man nöjd att man vart nykter en helg som omväxling ;) Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar