onsdag 17 november 2010

Pikkulauantai?

I dag e det ju onsdag, alltså lillördag då. Och här sitter jag och dricker saft, så med andra ord inget vidare party i kväll. Tydligen håller jag på att få flunssa, neej tack int nu! För ska på lördag åka till vår huvudstad Helsingfors och hälsa på kära Ina. Vilket äventyr det kommer att bli (har åkt tåg ca 4 ggr i mitt liv och gångerna jag besökt Hesa kan räknas på två händer). Så man får se om jag alls kommer på rätt tåg. I dag fick jag trevligt besök av två damer som bara ville fråga vad jag tycker om bibeln! Ni kan väl gissa vad svaret blev; ööh, nog är den väl bra. Man kan ju tänka sig att jag sku ha kommit på ett bättre svar, för jag äger tre stycken biblar! Men nu fick jag en trevlig broschyr att bekanta mej med tills de kommer nästa gång?! Detta är bl.a. varför man kom på tittögon i dörren, men idioter som jag kommer ju int ihåg sådant ;) Nej men nu ska jag fortsätta kvällen med att diska, fun !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar