torsdag 12 januari 2012

Bilder

Här kommer söndagens bilder som jag lovade tidigare. Några bilder från juldagens fest kan jag tyvärr inte ge er just nu, eftersom evigt klumpiga jag i misstag raderat dem alla + resten av nyårsbilderna från kameran, smart! Men hoppas nu på att min man kan gräva fram dem från hans dator, fast jag raderat dem där med, haha. (Note to myself; Snälla du, radera inte saker som kan vara viktiga och som inte går att få tillbaka!). Praktiken rullar på (räknar redan dagarna tills den är slut), tycker avdelningen verkar ok och helt bra kan jag väl säga att jag trivs. Det är ju alltid lite svårare i början att anpassa sig till allt nytt; ny plats, personal, arbetssätt, patienter osv. Och sen är det ju lite tråkigt att vårdbranschen är så hemlig (förstå mig nu inte fel, jag förstår varför och att det är jätteviktigt med tystnadsplikt). Men känns ju lite trist att inte få berätta om jag faktiskt lyckats med något jättebra någon dag och vill skryta så där lite för att känna mig extra stolt, haha, men så är det. I dag har jag av säkert stort intresse konstaterat att Mäkkärin har överlägset bättre chicken nuggets och vitlöksdipp än Hesburger, så nu vet ni det. I morgon är det äntligen fredag och helg, fast det innebär nattjobb för mig hela helgen, så blir knappast nåt bra bloggande då heller, tyvärr. Oja, bilderna kommer här, höll nästan på att glömma i alla parenteser (och här en till; bilderna är sämsta kvalitet eftersom min kamera troligen tappat hoppet på livet och bestämt sig för att ge upp?).



Handlade mat; before

after

fiffig uppfinning då man tvättar potatis

måste köpa mig lite kärlek ;)

Blir alltid vald ''av slumpen''? att svara på olika undersökningar, den här gången om invandring och man kan vinna en hel ässä lott! ( måste ju erkänna att det var det som lockade mig att dela med mina åsikter..

Snålsoppa

Fick för mig att måla lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar