söndag 22 januari 2012

Dagens


Här är en jättebra låt som jag hittade i veckan, verkligen imponerande röst, enjoy! Nu är 1/3 del av praktiken avklarad och hoppas att de 4 veckorna som är kvar (bara 21 dagar, wohoo) går snabbt och att jag kommer igenom, bara jag blir godkänd är jag nöjd (med alla de mål som handledande läraren nu bett mig komplettera redan två ggr så känns det just nu ganska svårt att uppnå de alla till 100%, men ska göra mitt bästa). När praktiken är slut och hoppeligen godkänd så ska jag belöna mig med att fara och se på 3 doors down med Jassu och Dyddan och dra en ordentlig fylla, heh ;) Som ni kanske märkt så är min motivation inte den bästa just nu, känns som att jag lever ett ganska händelselöst pensionärsliv; med att bara äta och sova. Orkar inte ens vara speciellt social just nu, då det enda jag gör är att gå till, vara på och gå hem från praktiken. Men sen har jag också en glad nyhet att dela med er. I går förlovade Jesse och jag oss, på mitt initiativ. Har funderat på det länge, men nu kändes det bara så rätt, så gjorde det bara sådär simpelt, inte speciellt romanstiskt, men jaa sa han ju :) känns just nu konstigt att jag inte kan sluta stirra på den där fina ringen som nu pryder mitt vänstra ringfinger. Fast vi i maj varit tillsammans i 7 år, så är det nu som det är mera påriktigt och det har ju alltid känts rätt att det är han jag vill dela min framtid med, men något bröllop blir det inte på länge. Sen helt utav en slump; utan att vi visste om varandra så förlovade Janina och hennes Steffo sig också i går; kul så får vi fira tillsammans :) ni kan ju tänka er hurudant liv det blev när Janina först berättar och jag bara skrattar som faan och säger att vi med :) ha en bra söndagskväll, medan jag springer vidare här på praktiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar