söndag 20 oktober 2013

Aldrig tomhänt

En liten butik här på Kimitoön därifrån jag aldrig kommer tomhänt är Cozy Villa. Butiken finns i Kärra i Dragsfjärd i en gammal skola och har du vägarna förbi (eller den är nog definitivt värt ett besök också bara för att!) så ska du stanna där och gå in en sväng. Gillar du lite gammaldags, romantisk inredning kan jag lova att du har hittat ett litet paradis. De har en blogg också som du kan kolla in HÄR! Hade på bytesbörsen på facebook köpt två krukor av en av ägarna av butiken och då jag på fredagen hämtade dem så kunde jag ju inte låta bli att ta en titt runt i butiken. Med hem följde ju sen inte då bara krukorna utan också ett doftljus som doftar helt ljuvligt och diskmedel. Att diska blev plötsligt så mycket roligare då diskmedlet doftar så gott, hoppas att diskglädjen håller i sig bara, haha. Krukorna har jag ännu inte funderat ut några växter till, men de är också fina som de är utan något i. Men nu nog förklarat, bilderna får säga sitt i stället. Ha en bra söndagskväll :)!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar