tisdag 22 oktober 2013

Att avsluta

Ni vet att jag under våren höll på med mitt examensarbete. Mycket frustration, men också glädje fick ni ta del av här på bloggen. I dag är absolut sista dagen det finns i mina tankar, för nu har vi med projektgruppen överräckt det till beställaren och så nu kan jag äntligen ställa in mitt eget exemplar i bokhyllan och samla damm. Men lite stolt måste man ju få vara över den första boken jag varit med och skrivit, kanske det en dag blir flera, vem vet. Är också jätteglad över det fina gäng jag fick ingå i under processen, så kul att vi alla synkat så bra och inte blivit några större problem med gruppen. Mest var det ju handledarna som var lite jobbiga, haha. Om någon är intresserad så finns arbetet i sin helhet att läsa HÄR! eller så googlar ni mitt namn Diane Nervander (hur coolt att det kommer upp något viktigt då också?) I dag har varit allt än en lätt dag, skola från kl. 8.30-16.30, däremellan en intervju, en tent i amningshandledning och tillsist överräckandet av examensarbetet där de som var med hade en del kniviga frågor. Som tur väntar nu fem dagar ledigt, en del skolarbete och träning, samt lite fest inplanerat, men att inte måste åka in till Åbo på så många dagar känns redan bra. Nu firar jag med kokta ägg och vichy, festligt värre, haha. OBS. Håll ögonen öppna i ÅU de närmaste dagarna, kanske ni redan i morgon kan se någon bekant där :)!

Modellen av grupphemmet vi byggde till presentationen i skolan





Ingen är gladare än nu, thumbs up!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack :) du har ju ännu ditt framför, men roligt är det nog också, inte bara jobbigt och går nog sist och slutligen jättefort ;)

      Radera