tisdag 29 oktober 2013

Materiell kärlek

Märker att det har blivit mycket inredning på sistone, men det är ju ett stort intresse för mej så blir lätt så. Anyway, hittade i Kodin1 en matta för någon månad sen som jag bara blev väldigt nerkärad i vid första ögonkastet typ. Tyvärr fanns där då inga i just den färgen, svart-vit jag ville ha. Mattan finns också HÄR på Anttila, men på nätet har den varit slutsåld i en evighet. Dessutom är den största storleken nog lite i dyraste laget så passar tyvärr inte min plånbok just nu. Åh, hatar det där då någon sak verkligen etsar sig fast i minnet och vägrar försvinna (inte så att den tar upp mina tankar mest hela tiden, men ni vet väl vad jag menar), dessutom då just den här mattan sku vara så perfekt till vardagsrummet. Men det kommer väl rikare dagar och nya mattor :)

Bilden lånad från netanttila.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar