lördag 19 oktober 2013

Säkert & snyggt

Då sambon envisats med att vi ska ha brandfiltar både i köket och vardagsrummet har jag inte sagt emot (hur ofta brinner en ny tv egentligen?). Men direkt snygga är ju inte de där illröda fodralen. Förstår nog att säkerhet går före stil många gånger, den röda färgen gör ju att de syns bättre etc. Men så har jag sett många som har sytt andra skydd av t.ex. gamla dynvar till sina brandfiltar, fast sy kan tyvärr inte jag. Därför blev jag så glad då i Plaza hittade brandfiltar med vita och gråa fodral, en grå passar så mycket bättre in i köket nu. I den butiken hade de också jättemycket andra fina saker, men bara servetter med stjärnor och jutesnöret (som jag använde till den här blomman) fick förutom brandfilten komma med hem. I dag finns egentligen inga planer för resten av dagen. Har varit till gymmet på morgonen med Janina och efter det handlat mat. Rekommenderar att handla mat efter träning, blev nog en hel del hälsosammare val än annars på en lördag. Fast lite lördagsgodis rymdes ju också med, är det lördag så är det. Nu blir det lite skolarbete då jag inte hittade inspiration till det varken onsdag eller torsdag fast hade självstudier och i går var jag på jobb. Som avslut lite bilder på den väldigt stiliga brandfilten, haha! Önskar dej en bra lördag :)!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar