torsdag 10 oktober 2013

Some new and old

God morgon! Träningsvärken i dag efter gårdagens Bodypump är inte så kiva, men känns ju att gjort något. Har säkert inte tränat något ordentligt nästan alls sedan i våras tror jag, bara promenader och länk så klart det känns lite extra, fast nu ska det bli nya tag! Men nu till annat, en låt som jag gillar lite extra just nu är den som finns här nedanför. Tyvärr har han lite sådan stil att man lätt tröttnar sen då låten är lyssnad på lite för mycket, men just nu är den jättebra tycker jag. Kiva då det kommer mycket bra ny musik, klart jag också lyssnar på väldigt gammalt om vill känna mej extra nostalgisk. På lördagen då Becca var hos oss och drack lite vin så blev det tal om högstadietiden. Gud vad dum och ovetande man har varit, men samtidigt sku jag inte ändra någonting i mina tonår, kanske sku ha varit lite mindre arg bara, haha. Jaa så då börja vi också prata lite om musik vi lyssnade på då, var nog mycket Cascada och jag och sambon hade någon sorts beroende av Björn Rosenström en sommar. Sen var Poets of the fall sambons favorit och deras ena cd lyssnades alltid på halva nätterna. Vissa sånger tar mej ännu tillbaka dit; övernatt hos min första riktiga pojkvän (som nu då är min sambo om någon nu missat det), ljummen sommar och t.ex. en låt som roses. Vilka tider, men bra att man blivit lite äldre och förståndigare nu. Nu blir det en morgonlänk då jag har en del att göra på kvällen med skoluppgifter och kommer hem ganska sent. Sen blir det att styra mot Åbo för seniormässa i stadsbibban, i morgon ska vi berätta om examensarbetet där, spännande! Ha en bra dag :)!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar