söndag 6 oktober 2013

Skriva

Så har det igen hänt det där om jag alltid lovar att inte ska hända. I morgon är det deadline på en uppgift om ledarskap för ett mångprofessionellt team och gissa vem som ännu inte är klar? Fast en titt på facebook gav mej lite hopp, för verkar som att många av klasskompisarna fortfarande också håller på och skriver. Försöker att planera bättre för att undvika sista-minuten-fummel-skrivande, men hittills har det ju gått sådär. Nu har jag skrivit snart de efterfrågade åtta sidorna och kan lova er att mångprofessionellt team finns minst 10 ggr på varje sida, bra med långa ord för utfyllnad, haha. Så här har jag då stress skrivit ihop snart åtta sidor text om något som jag ännu inte vet om jag förstått rätt. Klart jag vill skaffa mej ett yrke, men vad just det här egentligen har för samband med det jag ska arbeta med det ser jag inte riktigt. Men som jag alltid brukar använda i nästan alla rapporter, avslutningsvis så har den här uppgiften varit intressant och lärorik för att...

4 kommentarer:

  1. Ha! Jag har aldrig tänkt på det men just nu har vi en massa gruppuppgifter så nu tänker jag använda mig av ; avslutningsvis var denna uppgift grejjen :D // Ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jep, brukar funkka fint som slutkläm ;)

      Radera
  2. vi använade den nu till våra arbeten som ja ha gjort denhär veckan och alla i gruppen tyckte det var helt super ide ;) så tack // Ina

    SvaraRadera