torsdag 8 december 2011

Ljusare tider

Hello! Jag försöker få mig själv att blogga bättre och ta mera foton, lovar att försöka bättra mig. Men just nu består mitt liv ganska långt bara av praktik, så jag har inte så mycket roligt att dela med mig av. Tyvärr kommer det troligen att vara så här en tid framöver, eftersom det på jullovet blir jobb och sen efter det igen 6 veckor praktik. Men på våren är redan  inplanerat en weekend i Tallinn med tjejerna och en helg på Spa hotell (också det i Tallinn) med Becca och Frej. Så något lite extra ska jag väl kunna bjuda på ändå. Sen i februari väntar en konsert med 3 Doors down och när jag fyllt 21 har jag tänkt tvinga med Jessica på en kryssning (mitt i veckan då). Nu märker man redan att det inte är långt kvar till nästa år då jag redan har planerat en del, heh. Nej, men gillar att ha saker att se fram emot och väntar redan på 21-års dagen. För nu har 20-års krisen släppt taget, det är inte lika hemskt att vara ''gammal'' och vid 21 är man ju myndig i alla länder. Ha en bra dag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar