fredag 2 december 2011

TGIF

Äntligen är det fredag. Hade som sagt nattskift på praktiken och det var roligt och gick bra, men ganska långsamt. Hatar när man typ kollar på klockan var 15 minut och den rör sig i snigelfart och man bara väntar på att slippa hem i sängen. Sov till typ 12 och nu har jag mitt vakio illamående och snurrighet (mer än vanligt) som ofta kommer efter endast att vakat en natt, haha. Tänkte bara slänga hit ett snabbt inlägg före jag far ut på en snabb länk. Sen blir det att fixa det sista och kl. 17 far jag med tåget till Helsingfors. Har tjatat om det hela veckan, jag är medveten om detta. Men små saker som små äventyr och resor förgyller min vardag otroligt och jag väntar alltid med spänning att få åka iväg när den dagen äntligen kommer. Nu låter jag som ett litet barn, men man är ju ung så länge man har barnsinnet kvar. Bjuder ännu på några bilder från igår, ha en bra fredag :)


Middag; fetaost sallad, klyftpotatis med mexikansk krydda och tonfisk med lime och peppar
Beroende? Njaa, men en del av skatteåterbäringen fick stå för den här nya guldiga :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar