fredag 30 december 2011

Fattigt

Hello there! Har inte varit så livat här på sistone, men har haft fullt upp med jobb och pga. andra personliga orsaker har gjort att jag inte orkat blogga. Men nu kom inspirationen plötsligt tillbaka. I dag blir det kvällstur och så jobbar jag fram till tisdag då jag är ledig igen; tisdag och onsdag och sen endast 2 arbetsturer och helg så är jullovet slut, veckorna bara rusar i väg. I dag känns livet ganska fattigt så jag just smällt i väg ca 350€ på räkningar, men sånt är livet, ibland är det roligt och ibland inte. Men man märker nog på kontot; iaf på mitt att det varit jul, för mycket festande och att året snart når sitt slut. Har ännu inte ens några planer för i morgon, bara att jag ska fira med min man. Ha en rolig nyårsafton om vi inte hörs i morgon och kom ihåg att festa in det nya året ordentligt :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar