torsdag 3 maj 2012

999

Att Kent ligger väldigt högt på min topplista vet nog ni som följt bloggen längre. Förra veckan släppte de sitt senaste album ''Jag är inte rädd för mörkret'' och har hittills bara hunnit lyssna på två låtar. Och kan bara säga att känslan som finns just nu heter awesomness, än en gång tar de en med storm. Det som ännu kronar den här härligheten är att jag och Becca ska se dom live för andra gången den 21. augusti här i Åbo. Det är en evighet dit, men jag hoppar redan jämfota, övar klapptakt, väntar på halvdövheten och pipet i öronen och ryser bara vid tanken. Jag rekommenderar er att se Kent live även fast det inte skulle vara er musiksmak, för dom kan leverera. Mer levande band på scenen får man leta efter, ryser fortfarande när jag lyssnar på ''mannen i den vita hatten'' efter att jag såg dem på live på Rockoff sommaren 2010. Här får ni också njuta av musiken, när den är som bäst!


Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar