fredag 25 maj 2012

Lite väl blödig?

Nu är en rapport inlämnad och igen är jag då ett steg närmare sommarlovet (och halva studietiden bakom). Hoppeligen kommer rapporten igenom och i såfall blir sista sista skoldagen för den här terminen nästa torsdag. Faan vad jag väntat på sommaren, fast är det  lite väl varmt redan? Var just och kollade på syrrans tös och hon var såå gosig och söt. Men känner mej lite väl blödig då detta redan är mitt andra blogginlägg tillägnat ungen samt att jag redan skrivit två facebook statusar relaterade till detta. Men vad kan man säga, jag är en stolt moster bara! Och visst var där såå söta små babyn, så länge dom inte skriker vill säga, haha. Men barn vill jag inte ha, än! Fast nu får det vara nog tjatat om minimänniskor. Nu ska jag snart bege mej mot Pargas och hälsa på Dyddan & Jassu, länge sen sist, massa kul! Det ryktas att vi ska ta en cider , äähum jag menar glass! Här kommer ännu en av min och Dyddans favorit låt genom tiderna. Ha en trevlig fredag och sitt för guds skull inte inne om ni absolut måste :)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar