onsdag 23 maj 2012

Seven nation army

I brist på annat att skriva så får ni en låt som jag lyssnar på repeat just nu. Fastnar på huvudet gör den också. Nu ska jag fortsätta skriva på det sista jävla-intressanta-snälla-gud-kom-och-hjälp-mej skolarbetet och om typ en vecka är det äntligen SOMMARLOV! Före det ska det dock knåpas ihop text och kreativt material till fredagens deadline, underhållas vänner, hålla en nytänknde presentation, tömmas lägenhet, städas och flyttas ut. Nu faan fattar jag inte varför jag flyttar bort från Åbo över sommaren eller längre. Vet inte ännu hur jag gör i höst, men att slippa stan på sommaren är skönt (det vet väl alla som är födda någolunda på landet). Men jag gillar ju min lägenhet som faan, men alla kärlekssagor håller inte föralltid, så är det tyvärr, reality's a bitch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar