lördag 5 maj 2012

Lördag!

Godmorgon! Är ju snart dag så god förmiddag kanske passar bättre? tog sovmorgon så har inte varit vaken speciellt länge så för mej är det i allafall morgon ännu. Slängde just in frukosten då jag inte hunnit förrän nu fast jag vaknade typ 10. Så är det att bo i ett såhärnt gammalt hus. Ute är det pissväder dvs. ruggigt och regnigt. Vilket också betyder att vakna upp i ett kallt hus där det måste eldas för att få varmt. Och så bestämmer sig veden att den inte vill brinna och jag tappar nerverna direkt på det. Jag orkar inte tända, tända och tända på nytt, igen och så ännu igen. Tacka Gud för brännbitar och tändvätska, lite hjälp på vägen bara för amatörer. Dagens väder hittills lockar ju inte riktigt en utomhus, skulle gärna ligga under täcket resten av dagen. Men i kväll blir det grillning och nån form av lite alkohol hos Becca. Nu ska jag slänga på mej lite vettigare kläder (än min outfit ni just får se) och åka i väg mot Kimito city. Hörs senare :)



 Och sen min jättefashionabla outfit:
Gammal, noppig kofta från Gina

H&M häng-mushubyxor

Jesses Reinon


Kuddarna på plats. Soffan är min mommos och moffas gamla. Har sovit i den många gånger då jag var liten, roligt med lite barndomsminnen hemma. Den ska ännu få nytt tyg och eventuellt målas om.


Dagens låt får bli Pendulum- Watercolour



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar