måndag 19 augusti 2013

Äventyr

I dag ska jag med Jessica fara ut på lite äventyr. Vår destination blir Stockholm där vi i morgon ska spendera hela dagen. Känns som att ''alla'' andra redan har åkt på Grace så ska bli kul att få uppleva den själv i kväll. Har hört ganska blandade åsikter så blir ju bra att man kan skapa sig en egen åsikt sen. Var ju till Stockholm med skolan på studiebesök för examensarbetet i mars, men då var vi bara utanför och inte in i stan på det sättet. Känns nog lite nervöst eftersom mitt lokalsinne är ganska dåligt, men månne vi inte ska hitta fram ändå. Vi bokade resan i juli redan så har inte pga. allt jobb och fullt upp annars ens hunnit tänka på att vi ska åka. Packa borde man ju också, men tar det efter att har varit på länk med Jessica så vet jag lite vad hon tar med. Och vi åker ju dit för shopping så ska försöka att inte släpa med allt för mycket saker. I dag känner jag mej inte ännu heller riktigt på topp, börjar tydligen få flunssa och har nog ännu någon svag form av krapula (håhå, börjar säkert bli gammal). Jaa det var väl vad jag hade att dela med mej av just nu. Önskar dej en bra start på veckan :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar