onsdag 28 augusti 2013

Koncentrationen

Försökte göra ett försök på att läsa till morgondagens grupparbete, ca 1,5 timme lyckades jag koncentrera mej här hemma och sen kom datorn fram igen av någon underlig anledning. Jag menar, man blir ju inte ett dugg klokare fast man loggar in och ut typ direkt igen sisådär 20 ggr på facebook på en eftermiddag och kväll. Nåja, det krävs väl lite tid för att ställa om hjärnan från jobb/semester till skola igen. Som att jag i dag påväg hem från skolan plötsligt får en panikkänsla av att ''fan, glömde ju låna boken från biblioteket'', gick bara kallt med ut med den i väskan. Känner mej ännu lite som en hårdkokt gangster, då förstår ni nog att jag inte gjort så mycket kriminellt i mina dagar, fast tur så. Har alltid skrattat åt det då det på en massa böcker står att de saknas från biblioteket (alltså är borttappade, inte utlånade) och funderat vilka ljushuvuden som ''tar'' böcker från skolans bibba, men nu är jag då också en av dem. I morgon på morgonen & förmiddagen står grupparbete på schemat och sen självstudier på eftermiddagen. Men lite av efm tänker jag tillbringa med att inhandla mat och lite smågrejer från Ikea. Och jo jag lovar, lite Ikea gör nästan vem som helst lycklig, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar