fredag 17 februari 2012

3 doors down

God morgon! Var på 3 Doors Downs keikka i går i Helsingfors och fyyfaan vad den va bra. Dom spela såklart både nya och gamla låtar och helt ärligt så hade jag int hört så många av dom nya låtarna. Men man måst ju int kuna sjunga med i alla sånger heller och det va endå helt superbra fiilis. Men nog märker man att finländare int  riktigt kan släppa lös och bara ha roligt, fast mot slute blev det mera livat. Och när dom spela Kryptonite som e en av deras kändaste låtar och också en av mina favoriter så blev alla i hela Jäähallin typ helt galna. Publiken va annars jätteblandad med olika människor och också myki äldre personer, men sen så starta deras band också när dom va bara 15 år så såklart dom har äldre fans också. Ha nu fått några nya favoritlåtar från deras nyaste album ''Time of my life'', dom får ni lyssna på här under. Har tyvärr inga bilder från keikkan då min telefonkamera int riktigt tar någo bra bilder, men nästa gång dom kommer hit så då SKA ja va där och kanske ha smugglat in en kamera, haha. I dag blir det ett besök till Nyland och sen nattjobb hela helgen. Ska bli roligt och träffa guddottern Emelie som ja int ha sett sen i december och hennes lillebror som snart blir 1 ha säkert växt lite sen dess. Sen ska jag till Malin och få se hennes lilla pojke, blir en barnfylld dag i dag. Och jaa, praktiken blev godkänd med jättepositiv feedback, man tackar :) så jag belöna mej själv med en piercing, kan ni gissa var?


morgonpigg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar