torsdag 9 februari 2012

Krossa alla fönster

Tja! Förut hatade jag bandet Maskinen; tyckte deras låt ''alla som inte dansar'' var det hemskaste som fanns, men nu hatar jag dem fan ännu mer, men på ett positivt sätt. För i dag kan jag lyssna på dem, mina favoriter till obligatorisk fuldans (hoppandes runt i lägenheten med viftande armar och ben och lite fula miner) är faktiskt deras låtar ''pengar'' och ''nu krossa alla fönster''. Deras texter har liksom ingen logik, men det börja rycka i dansfoten var än nån av dessa låtar spelas. Och för att ännu uttrycka min hatkärlek, så har just krossa alla fönster spelats i mitt huvud hela tiden i två dagar, trött på den? jo, en aning, men fortfarande spelas den i mina lurar, dock i hopp om att den snart vill lämna mitt huvud. Det här blev nu ett musikinriktat inlägg, och hej, om bara 1 vecka står jag med Dyddan och Jassu i Jäähallin i Helsingfors och rockar till 3 Doors Down :)! Bara så att det blir tydligt så kollar jag aldrig på hela videon av de låtar jag lägger in (ser bara att de fungerar, rätt låt osv) så ursäkta om jag någongång publicerat nåt väldigt härskt eller opassande. Har ni någon låt som alltid får er att vilja dansa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar