tisdag 28 februari 2012

Mera inredning

God morgon! I dag e jag ledig och har varit vaken i redan 1,5 timme, typiskt. Men gick och sova redan före 22 så får väl skylla mej själv. Tycker dock att det e bättre att vakna tidigare än att sova bort halva dagen för man får ju så mycket mera gjort. Nåjaa, hittills har jag bara fått i mej frukosten, men nu ska min nya kamera installeras (såå ni äntligen kan börja få lite bilder att titta på) och sen står studier och träning på schemat. I dag är också planerna att fara med Jessica till ekotori och ikea och kolla lite möbler och annat grejs till huset. I går hämtade jag också hem ett paket från jotex med kuddöverdrag och kökshanddukar. Ni får se sakerna i sin helhet när det är på rätt plats om ca en månad, men en liten sneak peak ger jag er. Dagens låt får kent stå för (ovanligt här?). Ibland har jag tänkt att deras låtar och iaf deras videon är typ som att gå in i huvudet på en schizofren person, förstår inte varifrån man kan få alla orginella och konstiga idéer. Ha en bra dag och hoppas ni inte blåser bort för iaf här är det någon form av snöstorm.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar