söndag 5 februari 2012

Herr Baksmälla

Tja! Mådde helt bra i morse, vaknade med bara nackspärr, en sjuk höft och en lätt huvudvärk. Men nu så beslöt sig Herr Baksmälla att komma på besök, och kan bara säga att fuck you! Han sku kunna hitta på något roligare än att plåga mej, som att typ visa sin åsikt med att gå och rösta i presidentvalet eller nåt annat viktigt. Äh, skämtosido jag vet att det är mitt eget fel att jag mår dåligt, så det behöver ni inte påpeka. Synd att Fru Alkohol och Herr Fylla bara är roliga under tiden när hon dricks och han kommer på besök, men nästa dag får man fan betala. Då blir hon en bitch och kallar in Herr Baksmälla i stället och han är ingen man gärna vill träffa. Nej nu ska jag sluta tycka synd om mej själv och släpa mej till duschen och sen iväg till vårt nyblivna hus och titta lite (eller Jesses är det ju egentligen). Hoppas ni inte har krapula och om ni har så hoppas ni mår sämre än jag, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar