måndag 13 december 2010

Day 13

Måndag och början på en ny vecka. Passar ju bra att den här dagens tema är ''den här veckan''. Den här veckan är en vecka full av program för min del. Först så har jag ganska korta skoldagar, måndag-onsdag och sen blir det äntligen jullov. Då ska jag nog inte bara slappa utan jobba aktivt så man får ihop lite pengar. Såklart ska jag ju också ha roligt och en dagsresa till Tallinn med Dyddan blev helt spontant inbokad i går kväll. Och det var helt vid nyktert tillstånd. Man måste ju bunkra lite drickbart inför nyåret och 2011, kom vi på innan de byter till euro och inser att höja priserna. Nu på onsdag eller torsdag lämnar jag Åbo för Kimitoön där jag kommer att tillbringa jullovet. På fredag står Mikaelas dimission på programmet, grattis till dig färska närvårdaren :)! På lördag börjar då jobbet, men jag tycker om att jobba. Sku bli tokig i fall jag sku måsta vara ledig ett helt jullov, arbetsnarkoman javisst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar