fredag 24 december 2010

Three days in a row

Eftersom jag jobbat mycket och gjort allt annat så har jag inte hunnit skriva. Dag 22 var temat ''det här upprör mej''. Många saker upprör mej, men just denna dag var det speciellt det här. Att jag alltid efter en blöt kväll på morgonen lovar mej själv att jag aldrig ska dricka mer, men sen igen så har man glömt det ganska snabbt när nästa fest kommer. Att festa är roligt om man kunde spola över dagen som följer. Fast det som är bra med hangovers är ju att man får äta onyttig mat m.m. i massor utan att känna sig skyldig. Dag 23 var temat ''det här får mig att må bättre''. Jag mår bra av att vara med människor jag tycker om, att göra saker jag blir glad av och att i allmänhet att le blir man ju alltid glad av. Det är för att genom att gå runt och se ut som en solstråle så kan man lura hjärnan att producera mera hormon (som jag inte kommer i håg namnet på) och så blir man glad. Dagens lucka innehåller ganska opassande ämne för julafton, eftersom det är ''det här får mig att gråta''. På julen ska man ju vara glad, men jag är en ganska gråtmild person. T.ex. när jag gick på bio och såg I taket lyser stjärnorna grät jag floder ännu på vägen hem. Ha en riktigt God Jul ni alla och njut för fullt :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar