torsdag 30 december 2010

Sista dagen

30 dagar har gått helt otroligt snabbt, men det har varit roligt att ha något speciellt att skriva om. Så efter det här blir det bara mer eller mindre intressanta inlägg om det ena och det andra. Sista dagens tema är ''ett sista ögonblick''. Det blir det ju i morgon då man får fira in det nya året och blicka tillbaks över 2010 som gått i racerfart känns det som. Men det som är bra är att mycket har hänt under 2010, dock minns jag inte längre vad mitt nyårslöfte var. Så frågan om jag uppfyllt det kan jag inte besvara. 2011 tar jag emot med öppna armar för nu ska jag bli en bättre kock, eller ja en kock över huvudtaget och se hur många jag lyckas matförgifta på ett år. Nej jag skämtar bara, ni är gärna välkomna på middag, men på egen risk ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar